احلي كلام
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية 829894
ادارة المنتدي يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية 103798

احلي كلام

منتدى احلي كلام يهتم بالصور والأفلام والأغاني و الموضوعات موضوعات دينية وسياسية وثقافية
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية Raj87729
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية MCt82324
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية KEu79455
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية QEB83471
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية Gtd83666
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية YcY84836
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية INY85743
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية HnZ85988
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية Oop86415
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية Xe786642

 

 يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد عبد السميع
Admin
محمد عبد السميع

عدد المساهمات : 282
تاريخ التسجيل : 17/07/2009

يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية Empty
مُساهمةموضوع: يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية   يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 10:11 pm

الحلقة الثانية...فصل البنات
♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️

فصل البنات

بعد ما نزلت من فصل المعاتيه ده قولت ابص فى الجدول فلقيت الحصة الجاية فى 3/2

فقولت لهم و 3/2 ده بقى فصل بنات و لا صبيان؟

فقالوا لى لأ بقى اطمنى ده فصل بنات

فقلت الحمد لله

و قعدت أغنى بينى و بين نفسى لحسن يقولوا عليا مجنونة

** البنات البنات الطف الكائنات **

و طلعت الحصة وانا كلى أمل

و أول ما دخلت الفصل لقيت برضة نظرات غريبة

بس المرة دى النظرات بقت نظرات فحص من فوق لتحت زى ما تكون كل واحدة فيهم حما و هاتجوزنى ابنها

المهم ابتسمت لهم و استنيت انهم يقفوا

بس فضلوا قاعدين و متنحين زى الكبب

قولت مش مشكلة و دول برضه بنات و دخلة الشلل و قوم فز مش هاتنفع معاهم

فقلت لهم كل سنة و انتوا طيبين

فردوا بس من غير نفس و انتى طيبة

فقلت لهم انا مدرسة الكمبيوتر الجديدة

فقامت واحدة و قالت لى ليه ؟

فقلت لها هو ايه اللى ليه يا حبيبتى

قالت لى ليه حضرتك اللى هاتدينا امال فين ميس رباب

قلت لها مشيت

راحت فين؟

الله اما طولك يا روح

قولت لها ما اعرفش راحت فين

فقامت واحده تانية و قالتلى يعنى سابت المدرسة؟

فقلت لها اه

فقالت لى احسن دى كانت رخمة

فقلت لها بلاش نجيب فى سيرة حد خلينا فى نفسنا

فقالت لى على رأيك يا ميس هو حضرتك متجوزة

و البت عينها على ايدى و شايفه كويس ان مافيهاش دبلة بس رخامة بقى

فقلت لها لأ يا حبيبتى

فقامت واحده تانية رخمة و قالت لى طب عندك ولاد يا ميس

قلت لها لأ أصل الافندى بتاعى عايزنا نأجل كام سنه يا حبيبتى

فسمعت بت رذله و هى بتقول هههههها

فقلت أكبر دماغى بدل ما اجيبها من شعرها

و عملت نفسى ما سمعتش حاجه

و حبيت ابتدى معاهم فى المنهج بقا

و قلت لهم احنا السنه دى هاناخد برمجة ان شاء الله

لقيت النظرات كلها قلبت على تخلف عقلى كده و الشفايف التحتانية دلدلت و بقى شكلهم اهطل من بعض


فقلت لهم ايه يا جماعة باقول برمجة Visual basic يعنى

فقالوا لى هه؟

يا دى النيله على طقم العبط اللى وقعت وسطيه

يا بنتى انتى و هى البرنامج سهل و الله و ان شاء الله هانعمل بيه حاجات لذيذه جداً

و الله ما انا عارفه باضحك عليهم و لا على نفسى


ما هو الصراحة بقى دى مش خلق برمجة و لا خلق كمبيوتر حتى

الله يخرب بيت التدريس و اليوم الاسود اللى درست فيه

الله يسامحك يا قاسم يا امين ما كان زمانى قاعده فى البيت كافيه خيرى شرى و ما كنتش شوفت العاهات دى

المهم حاولت معاهم يمين شمال انهم يفهموا بس الحمد لله فى الأخر فهموا

أو هما حاولوا يوهمونى بكده عشان ما ارغيش اكتر من كده و يخلصوا منى

الا كام واحده كده أرخم من الرخامه فضلوا يبصوا لى زى ما اكون السبب فى طلاق امهاتهم


بس الحمد لله خلصت الحصة على خير قبل ما اخنق لى واحده منهم و لا اتنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://thetalk.1talk.net
 
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثانية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلي كلام :: مجلة حكايات غريبة-
انتقل الى: