احلي كلام
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك 829894
ادارة المنتدي هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك 103798
احلي كلام
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك 829894
ادارة المنتدي هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك 103798
احلي كلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلي كلام

منتدى احلي كلام يهتم بالصور والأفلام والأغاني و الموضوعات موضوعات دينية وسياسية وثقافية

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Raj87729
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك MCt82324
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك KEu79455
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك QEB83471
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Gtd83666
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك YcY84836
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك INY85743
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك HnZ85988
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Oop86415
هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Xe786642

هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك

كاتب الموضوعرسالة
ملاك شنودة

هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Empty
مُساهمةموضوع: هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك   هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Icon_minitimeالإثنين أغسطس 17, 2009 12:12 pm

+واحد شحات راح لواحد بقال قالة ادينى حتة حلاوة البقال ادالة حتة صغيرة قلة الشحات دى حتة ببلاش يا حرامى
+واحد صعيدى وواحد فرنسى وواحد المانى تاهم فى الصحراء ووجدو خاتم سليمان الجن قالهم ليكم 3 طلبات
الالمانى قالو ودينى المانيا الفرنسى قالو ودينى فرنسا الصعيدى قال انتم سبتونى لوحدى رجعهملى تانى
+واحد بلاديتنا ساكن فى المدينة طلعلة الزبال زبالة يا استاذ دخل لمراتة عندك زبالة قالتلة اة طلع للزبال شكرا يا بوى عندنا زبالة
+ثلاثة بلاديتنا دخلو قهوة طلبو 3 شطرنج
+واحد بلاديتنا معاة قنبلة بيلعب بيها شافة واحد قالة يخرب بيتك تنفجر فى وشك قالة ولا يهمك معايا واحدة غيرها
+بلاديتنا راح يشترى علبة سجاير سوبر بكام دى يابوى رد علية البياع وبيهزر معاة بجنية وتدفع 55 قرش رهن رد علية لع هشربها هنا
+اتنين بلاديتنا بيلعبو شطرنج واحد قتل للتانى الحصان قام التانى سملة البهايم
+بلاديتنا اشترى لابنة كتشى من اللى بينور قدملة على عداد
+واحد بلاديتنا راح لدكتور قالة انا عاوز احدد النسل قالة خلاص نركب لمراتك شريط قالة اية
رد الدكتور هنركب لمراتك شريط قالة عليا الطلاق منتا مركب الشريط دة غير لما اسمعة الاول
+واحد بلاديتنا اول مرة يدخل السينما راح شباك التذاكر يا مدمازيل ادينى تسكرة
بعد شوية رجعلها تانى ادينى تسكرة وبعد شوية ادينى كمان تسكرة قالتلة فية اية انتا واخد حوالى
10تذاكر لحد دلوقتى قالها اعمل اية الراجل اللى على البوابة دة عمال يجطعها
+واحد بلاديتنا دخل رجلية مسمار معرفش يطلعة تناة
+واحد بخيل بعت ابنة يشحت مكوة من الجيران لف الولد الشارع كلة
ورجع لابوة مفيش يابا قالة خلاص يابنى الامر للة ادخل هات المكوة بتاعتنا
+عيل صغير راح لمامتة ماما انا شفت الواد اللى فوقينا بيبوس البت اللى تحتينا قالتلة مادام بيبوسو بعض
يبقى بيحبو بعض وهيتجوزو قلها يعنى اى اتنين بيبوسو بعض يبقى هيتجوزو امال باب يهتجوز الخدامة امتى
+واحدة جميلة بس خنفة واحد ماشى وراها بيعاكسها بصت وراها وقالتلة انة دخلت الشارع دخل وراها قالتلة انة
دخلت العمارة دخل وراها قالتلة انة دخلت الشقة دخل وراها قالتلة انة مسك اديها وباسها قالتلة انااااااااااااااااااااااة
+واحدة بتقول لجوزها ياريتنى عصفورة قالها ياريتنى كنت بندقية
+واحدة وحشة بتقول لجوزها عمرك ماقلتلى كلمة تهزنى قالها زلزال
+ واحدة بتقول لجوزها بكرة عيد جوازنا هتعمل اية قالها بكرة نقف دقيقتين حداد
+واحد بيقول لمراتة بقلك اية انا عايز ارجع من الشغل الاقيكى عملة محشى قالتلة بس انا مش بعرف
قالها مليش دعوة راح الشغل ورجع لقى السفرة كلها محشى قالها مانتى بتعرفى اهة قالتلة واللة ما عملت حاجة
نزل للبواب البواب قالة اصل البيت دة مسكون قالة عفاريت لا انا هاروح شقة حلوان طلع يفك العفش لقى العفش بيتفك لوحدة
لقى عربية نص نقل بتحمل العفش واربع عفاريت فوقيها هنروح حلواااااااااان هنروح حلوااااااان
+واحد ترزى مامتة ماتت مشى فى الجنازة الدم ياما
+واحد نقاش ابنة شافة من بعيد قال بويا جة بويا جة
+مهندس كهربا خجول شاف سلك عريان انكسف منة
+واحد رخم دخل السنمة ملقاش غير واحد بس راح قعد وراة وقالة دماغك كدة شوية لو سمحت
+لعيب كورة كل لما يروح يلعب ماتش يقول لمامتة ادعيلى يا ماما تقولة روح يابنى تجيلك نقطة
+واحد بلاديتنا ابنة تعب راح للدكتور الدكتور اخد الولد ودخل غرفة العمليات وبعد نص ساعة طلعلة البقية فى حياتك
الواد طلع يجرى لا يابا انا لسة مامتش قالة اتنيل على عينك هتفهم اكتر من الدكتور
+دكتور عمل عملية لواح وبعد ما قفل بطنة قالة معلش عدى عليا بكرة نسيت المشرط طلع المشرط وقفل قالة عدى
عليا بكرة نسيت المقص طلع المقص وقفل قالة عدى عليا بكرة نسيت الممرضة قالة بقلك اية يادكتور ما تعملهالى بسوستة
+واحد بلاديتنا راح للدكتور انا عندى صداع قالة انتا بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول قالة مقفول قالة لا افتحة
راحلة تانى يوم الدكتور قالة اية الاخبار قالة الصداع راح والتليفزيون راح والتلاجة راحت
+عيل صغير واقف على باب شقة فى عمارة راجل كبير لقاة واقف قالة عاوز حاجة يا حبيبى قالة
ممكن يا عمو تضربلى الجرس قالة اة عاوز حاجة تانية قالة اة يلا نجرى
+عيل صغير بيقول لمامتة اية يا ماما انتى عمالة تضربينى تضربينى هو انا بابا
+عيل صغير راح لوحدة جارتهم ممكن اشوف لسانك قالتلة لية يا حبيبى قالها ماما بتقول ان لسانك زى العقربة
+واحد بلاديتنا دخل الحمام لقى مساحة قال يابوى كل دى مكنة احلاقة
+واحد واقف على كبرى قصر النيل بيقول 33 33 33 واحد بلاديتنا معدى اية يا بية اية موضوع 33 دة قالة بص من على الكبرى
راح راميةفى البحر 34 34 34
+واحد بلاديتنا ماسك حتة تلج واقف بيها نص ساعة واحد تانى قالة فى اية قالة نفسى اعرف بتخر مننين
+
ملاك شنودة

هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك   هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 5:11 pm

انا رجعت

هتضحك هتضحك عليا الترنش هتضحك
صفحة 1 من اصل 1