احلي كلام
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة 829894
ادارة المنتدي يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة 103798

احلي كلام

منتدى احلي كلام يهتم بالصور والأفلام والأغاني و الموضوعات موضوعات دينية وسياسية وثقافية
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة Raj87729
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة MCt82324
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة KEu79455
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة QEB83471
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة Gtd83666
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة YcY84836
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة INY85743
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة HnZ85988
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة Oop86415
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة Xe786642

 

 يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد عبد السميع
Admin
محمد عبد السميع

عدد المساهمات : 282
تاريخ التسجيل : 17/07/2009

يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة Empty
مُساهمةموضوع: يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة   يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 10:14 pm

الحلقة التالتة
♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️

أول ما دخلت الحصة ما بقيتش اهتم مين واقف و مين قاعد خلاص بقى
دخلت رميت الكتاب و الكشكول اللى فى ايدى على الديسك الأول و صبرت دقيقتين على ما يسكتوا
و بعد كده لقيت عيلين افتكروا يقفوا
قلت لهم اترزع ياد انت و هو
طب يا ميس مش هاتسلمى علينا
لهم اسلم على مين خسارة فيكوا السلام أسلم عليكم على ايه جاتكم ستين خيبة
و ابتديت اكتب الدرس و طبعاً كالعاده السؤال الممل هو الدرس طويل يا ميس
فبصيت لهم و قلت لهم بصوا بقى فى يومكم الاسود ده اللى عايز يتنيل يكتب يكتب و اللى مش عايز ان شا الله عنه ما كتب انتوا فاهمين
و كملت كتابه
و فجأه سمعت صوت أه يا ايدى لا يا ميس مش قادر اكتب اكتر من كده
روحت رايحه له و مسكت ايده
و قلت له ايدك دى اللى بتوجعك يا سوسو وريهالى كده يا حلوه
و قمت تانيالوا صوابعه لحد ما صرخ
و رجعت اكتب
لقيت واحد بينده يا ميس ماعييش كراسه
خلاص ما تكتبش
طب و افهم ازاى
اكتب فى ورقة
ما انا معاييش ورقة حتى
قلت له خلاص خد كشكول حد و انقل الدرس
هانقله فين أصل انا ما عنديش كشكول فى البيت
خلاص خلى ابوك يعمل جمعية و يبقى يقبضها الاول و ادفع مقدم كشكول
ورجعت تانى اكمل كتابه لحد ما خلصت
و جيت اشرح يا مؤمنين و دول ركبهم العفريت كلام و هزار و استظراف
و انا عماله يا ابنى بس انت و هو يا حبيبى خلاص الله اما طولك يا روح
روحت قاعده لهم على الديسك
و قلت لهم شكلكم مش عايزين الدرس مش كده خلاص بلاش منه
راح قام لى واد قاللى بس انا عايز افهم يا ميس
قلت له حاضر يا حبيبى عايز تفهم ايه
قالى الدرس
فقلفت لهم طب مين تانى عايز يفهم
فكلهم رفعوا ايدهم و قالوا احنا يا ميس
فقومت واحد غبى اسمه عمرو
و قولت له و انت كمان عايز تفهم يا عمرو
فقالى أه
عايز تفهم ايه
افهم اللى هايفهموه
طب اللى هو ايه
راح متنح و قاللى مش عارف ؟ اللى مكتوب ده
طب هو انت عارف اصلا انا هنا بادرس ايه
فضحك و قالى اه كمبيوتر
قلت اسم الله عليك طب و احنا السنه دى بندى ايه فى المنهج
فبرأ كده و ما نطقش
فقام واحد أذكى منه و قالى بندى ايه؟ يا صباح الفجوله يا ميس
قلت له يسعد صباحك يا حبيبى و بصيت لعمرو و قلت له زى ما الحمار ده قال بالظبط
فقالى ماشى
قلت لهم يعنى كلكم عايزين تفهموا طب اسكتوا بقى
كلهم فى نفس واحد حاضر يا ميس
و لسه هابتدى انطق
راح قام واحد قالى انا بقى مش فاهم
مش فاهم ايه و انا لسه اتكلمت
يا سلام أصل انا كنت نايم فباحسبك شرحتى شويه
و قعدوا يضحكوا و رجعوا يتكلموا تانى
فقلت لهم يا صباح الاستهبال خلاص بقى مفيش درس
و انا قاعده لكم النهارده عشان تبقى حصة سوده عليكم
و طلع لى عيل رزل و اشقى خلق الله و قالى اروح الحمام يا ميس
بس فرصتى بقى عشان اذلهم و انتقم
ما فيش حمامات يا لا
و الله مش قادر اروح و النبى
لأ الحمام قفلوه خلاص
لو ما روحتش هاعملها على نفسى
لو راجل اعملها
و الله ما قادر أبوس ايدك
إوعى تعملها اوديك فى 60 داهيه
خلاص هاتصرف فى أى درج
لو اللى تحت مناخيرك ده شنب اعمل كده
و الواد كان هايعيط فعلاً
قلت له عايز تروح يا كريم
أه و النبى يا ميس و حياه ابوكى
روحت زاغداه فى كتفه و قلت له مالكش دعوه بابويا يالا
حاضر بس اروح بقى
قلت له هات القلم
و روحت عند السبورة و رسمت شجرة
قالى ايه ده
قلت له هاوديك لما الشجرة دى تطرح تفاح
يا نهاراسود انتى بتهزرى يا ميس و الله هاموت
و ايه يعنى ما تموت ما انا كمان هاموت على التفاح و المرتب قليل و مش مكفى
يا ميس ابوس ايدك اروح الحمام
لأ
طب اعمل ايه
اروى الشجرة عشان تنبت
ارويها ازاى
و انا مالى شوف انت بقى
الواد لطم على وشه يا ميس و الله ما قادر
و انا صدرت العبيطة و قلت له انت سمعت شرطى
علشان تبقى تقعد تهزر كويس و انا باشرح
خلاص اخر مرة و الله ما هاهزر تانى ابوس ايدك
لالالالالالالالالالالالالالالالالا
خلاص انا هاروح ماشى
روحت مشاوره له يدخل جوا
راح رايح ناحية الباب
روحت رايحه واقفه عند الباب وفتحته
أروح بقى
روحت باصه له من فوق لتحت
حاول يطلع من الباب شنكلته اتكفى على وشه
و قومته من قفاه
و رميته جوا الفصل
فدخل الديسك بتاعه و هو بيبص لى بغل
بس على مين و لا همنى
راح قايم واد تانى يستهبل و يخف دمه
فبارزعه على كتفه و القلم بقدرة قادر رن على وشه
فروحت راجعه لورا
قالى ايه ده يا ميس
فبخوف كده قلت له ايه مش انا الميس بتاعتك حبيبتك عادى يعنى
ما هى الكتره تغلب الشجاعه يا اخوانا
قالى ماشى و برق لى
فرجعت لورا و ضحكت له و انا من جوايا باتنفض
و الحمد لله ربنا نجانى أصل الجرس ضرب و قلت يا فكيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thetalk.1talk.net
 
يوميات مدرسة كمبيوتر الحلقة الثالثة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلي كلام :: مجلة حكايات غريبة-
انتقل الى: